Innholdsmarkedsføring – mer trafikk laget av Espen Faugstad

Innholdsmarkedsføring – mer trafikk

Introduksjonsvideo

Espen Faugstad kursholder hos Utdannet.no
Espen Faugstad

42 følgere

  • 482 avspillinger
  • 2t 47m
  • 38 leksjoner

Lær innholdsmarkedsføring med vårt kurs som engasjerer kunder gjennom digitalt innhold. Ved å utnytte det digitale skiftet kan enhver virksomhet operere som sitt eget "mediehus". Dette gir både små og store bedrifter nye muligheter til å nå ut til sine målgrupper på en effektiv måte. Innholdsmarkedsføring tiltrekker seg målgruppen med verdifullt og relevant innhold, i stedet for å dytte reklame på dem.

I dette kurset vil du lære alt du trenger å vite om innholdsmarkedsføring, fra grunnleggende konsepter til praktisk implementering. Du vil få innsikt i hvordan kjente norske bedrifter som Red Bull, Tine og DnB bruker innholdsstrategi til å bygge engasjement og relasjoner med sine kunder. Kurset dekker alt fra ideer og planlegging til iverksetting av en vellykket content marketing-strategi.

Vi lever i en tid hvor media er en stor del av hverdagen vår, og markedsførere har nå muligheten til å nå sitt publikum direkte. Dette kurset gir deg verktøyene du trenger for å produsere engasjerende innhold som bygger sterke kunderelasjoner. Lær hvordan innholdsproduksjon kan hjelpe din bedrift med å ta en ledende posisjon i markedet. Bli med og oppdag hvordan innholdsmarkedsføring kan transformere din virksomhet!

Dette vil du lære:

  • Forstå grunnleggende konsepter i innholdsmarkedsføring.

  • Identifisere og analysere målgrupper og personas.

  • Lære å utvikle effektive innholdsstrategier.

  • Utforske eksempler fra kjente norske bedrifter.

  • Generere kreative og relevante innholdsider.

  • Planlegge innholdsmarkedsføring med redaksjonell kalender.

  • Kartlegge kjøpsprosessen og innholdstriggere.

  • Gjennomføre konkurrentanalyse for strategisk innsikt.

  • Iverksette og evaluere en content marketing-strategi.

  • Bruke innhold til å bygge engasjement og relasjoner.

  • Ta steget videre med avanserte innholdsstrategier.

  • Måle og justere innholdsinnsats for optimal effekt.

...mer