SEO og analyse

Synlighet på nett handler ikke bare om godt innhold – det handler om data, innsikt og analyse. I kurskategorien Søkemotoroptimalisering og analyse lærer du hvordan du bruker verktøy som Google Analytics 4, Tag Manager og Search Console for å forstå brukeratferd, måle resultater og optimalisere nettsidene dine. Du får praktisk opplæring i hvordan du sporer konverteringer, avdekker trafikkmønstre og identifiserer hva som faktisk fungerer – slik at du kan ta smartere, datadrevne beslutninger.

I tillegg til analyse lærer du teknikkene bak søkemotoroptimalisering (SEO) – kunsten å få nettsiden din til å rangere høyt i Google. Du får en komplett innføring i både grunnleggende og avanserte SEO-strategier, inkludert lokal SEO for butikker og virksomheter med fysiske lokasjoner. Perfekt for markedsførere, nettredaktører og deg som vil forstå hva som får folk til å finne – og bli – på nettsiden din. Søkeord: SEO kurs, søkemotoroptimalisering, Google Analytics 4, webanalyse, Google Tag Manager, rangere i Google.

Kategorier

Populære kurs

SEO for nybegynnere thumbnail
1:27:21

SEO for nybegynnere

Espen Faugstad

4,65(23)

Google Search Console – komplett guide thumbnail
1:02:41

Google Search Console – komplett guide

Espen Faugstad

5,00(6)

Google Tag Manager – komplett guide thumbnail
1:29:27

Google Tag Manager – komplett guide

Espen Faugstad

4,00(3)

SEO for butikker thumbnail
3:59:48

SEO for butikker

Espen Faugstad

5,00(8)

Laster populære kursholdere...

Laster alle kurs...