Asana-kurs

Lær hvordan du kan effektivisere prosjektstyring og samarbeid med Asana. Våre kurs dekker alt fra å opprette en konto til å administrere prosjekter og oppgaver. Du vil mestre oppretting av team, tildeling av oppgaver, og sette tidsfrister. I tillegg vil du få innsikt i bruk av Conversation, Calendar, Progress, My Tasks, Inbox, og Dashboard.

Utforsk hvordan Asana kan forbedre kommunikasjonen og øke produktiviteten i både store og små bedrifter. Med praktiske eksempler og trinnvise instruksjoner, blir du raskt komfortabel med dette skybaserte verktøyet, uten behov for e-post.

Alle kurs

Lær mer om Asana

Hva er Asana og hvem bruker det?

Asana er et digitalt verktøy som hjelper mennesker med å organisere og holde oversikt over oppgaver og prosjekter. Det fungerer som en slags elektronisk oppgaveliste der du kan legge inn hva du skal gjøre, sette tidsfrister og prioritere oppgaver. Asana gjør det enklere å samarbeide med andre ved at alle kan se hva som må gjøres og hvem som har ansvar for de forskjellige oppgavene.

Asana brukes av mange forskjellige typer mennesker og organisasjoner. Det er populært blant bedrifter som ønsker å forbedre samarbeidet og effektiviteten i teamene sine. Lærere og studenter bruker det for å holde styr på skolearbeid og prosjekter. Frilansere og småbedrifter liker Asana fordi det hjelper dem med å holde orden på sine mange oppgaver. Uansett om du jobber alene eller i et stort team, kan Asana være et nyttig verktøy for å holde kontroll på arbeidet ditt.