Strategi for sosiale medier
Introduksjonsvideo
3 følgere
Er du frustrert over din bedrifts manglende tilstedeværelse i sosiale medier? Opplever du at innholdet dere publiserer ikke når ut til følgerne deres eller får nok engasjement? Da bør du bli med på kurset i strategi for sosiale medier med Charlotte Lauvland.
I dette kurset vil du lære hvordan du kan utnytte sosiale medier for å nå dine mål, enten det er å bygge merkevaren din, øke antall følgere eller skape lojale kunder. Charlotte vil lære deg hvordan du finner og forstår målgruppen din, lage effektive personas og velge de beste sosiale medier-kanalene for din virksomhet.
Men det stopper ikke der. Du vil også lære hvordan du kan sette strategiske mål, lage innhold som fanger oppmerksomheten og engasjerer publikumet ditt. Og når kurset er ferdig, vil du ha din egen ferdige strategi som du kan implementere med det samme.
Charlotte Lauvland er en erfaren markedsfører. Hun har jobbet med alt fra ledelse og strategi til salg, innholdsproduksjon, annonsering og sosiale medier. Hun vil dele av sin kunnskap og erfaringer og gi deg verktøyene du trenger for å lykkes med sosiale medier. Så, bli med i dette kurset og skap en sterkere tilstedeværelse i sosiale medier og nå ut til flere mennesker enn noen gang før!
Læringsmål
Forstå og definere målgruppen for sosiale medier.
Velge riktige plattformer for virksomhetens mål.
Lage en strategisk og engasjerende innholdsplan.
Implementere og evaluere sosiale medier-strategier.
Forbedre tilstedeværelse og engasjement på sosiale medier.
Utvikle effektive personas for målrettet kommunikasjon.
Kursmateriell
Last ned kursmateriell(kun for premium- og teamabonnementer)
Anmeldelser
5
- 100 %
4
- 0 %
3
- 0 %
2
- 0 %
1
- 0 %
ring
for 7 måneder sidenKursholder er tydelig, behagelig og troverdig som annen anmelder nevner. Hører at det nevnes Twitter selv om dette nettstedet har skiftet navn til X- Kunne vært fint om det var dato på når kurset var innspilt.
Var dette nyttig?1annhilde
for 1 år sidenKursholder er tydelig, behagelig og troverdig.
Var dette nyttig?