Start avspilling

Nettkurs i Linkedin: annonsering

Espen Faugstad

1

Introduksjon

21m 29s
Utvid eller slå sammen
2

Konverteringssporing

9m 16s
Utvid eller slå sammen
3

Ny annonse

31m 30s
Utvid eller slå sammen
4

Strategier

27m 53s
Utvid eller slå sammen
5

Rapporter

17m 4s
Utvid eller slå sammen
6

Avslutning

30s
Utvid eller slå sammen

Kursbeskrivelse

  • 1t 48m
  • 19 videoer
  • 194 deltakere
LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 567 millioner medlemmer verden over. LinkedIn har circa 1,1 millioner norske medlemmer, og kan derfor potensielt bli en god markedsføringskanal for din bedrift eller organisasjon. I dette kurset lærer du å annonsere på LinkedIn. Du lærer å lage annonser, definere en målgruppe, velge et budsjett og analysere effekten av markedsføringskampanjene dine ved hjelp av LinkedIn og Google Analytics. Kurset dekker, kort fortalt, alt du trenger for å komme raskt i gang med annonsering på LinkedIn. I kapittel 01 lærer du hvordan LinkedIns kampanjeadministrator fungerer. Dette omfatter hvordan du lager en konto, kampanje og annonse. I kapittel 02 lærer du å installere konverteringssporing på egen nettside. I kapittel 03 lærer du å opprette en kampanje og annonse. Dette omfatter hvordan du oppretter en kampanje, sporer konverteringer, lager en annonse, definerer en målgruppe og velger et budsjett. I kapittel 04 lærer du 3 effektive annonsestrategier som du kan ta i bruk. I kapittel 05 lærer du å mål effekten av markedsføringskampanjene dine. Dette omfatter hvordan du analyserer effekten av annonsene dine ved hjelp av statistikk fra LinkedIn og Google Analytics. Du blir også introdusert for et nyttig verktøy som heter Hotjar.
Vis mere

Anmeldelser

0
(0 anmeldelser)
5
4
3
2
1

sirib

5 år siden

LinkedIn annonsering

Innholdsrikt og detaljert kurs i LinkedIn annonsering.

rogak22222

5 år siden

Flott kurs

Enkelt og lettfattelig kurs.

VibekeForsund

4 år siden

Oversiktlig og informativt kurs

Skulle kanskje ønske at eksemplene hadde litt mer innhold og flere treff. Da hadde det blitt litt mer realistisk og lettere å analysere.