Start avspilling

Kurs i Excel 2016: for markedsførere

Espen Faugstad

1

Introduksjon

4m 39s
Utvid eller slå sammen
2

Facebook (klargjør)

26m 13s
Utvid eller slå sammen
3

Facebook (analyse)

31m 16s
Utvid eller slå sammen
4

AdWords (klargjør)

12m 40s
Utvid eller slå sammen
5

AdWords (analyse)

13m 41s
Utvid eller slå sammen
6

Avslutning

1m 21s
Utvid eller slå sammen

Kursbeskrivelse

  • 1t 30m
  • 34 videoer
  • 142 deltakere
  • 20. november 2017

Jeg har hørt det sagt flere steder, data er den nye oljen. På noen måter kan jeg være enig. Data kan hjelpe deg med å ta bedre beslutninger, øke effekten av i din digitale markedsføring og gi deg en konkurransefordel i markedet. Men denne "nye oljen" er ikke så mye verdt hvis man ikke vet hvordan man analyserer og tar den i bruk. I dette kurset kommer Espen Faugstad til å lære deg hvordan du analyserer data fra Facebook og Google AdWords ved hjelp av Microsoft Excel. Du kommer til å lære å regne ut ytelsesindikatorer som: CPC, CPM, CTR, CPA, LTV og ROI. Videre lærer du å lage en pivottabell og avdekke styrker og svakheter ved egen digital markedsføring. Målet mitt, å lære deg hvordan man tar bedre beslutninger basert på data.

Vis mere

Anmeldelser

0
Empty StarEmpty StarEmpty StarEmpty StarEmpty Star
(0 anmeldelser)
5
4
3
2
1

Stig Johnsen

1 år siden

Empty StarEmpty StarEmpty StarEmpty StarEmpty Star
Excel for marketsførere

Veldig bra og informatift kurs

Ihor

1 år siden

Empty StarEmpty StarEmpty StarEmpty StarEmpty Star
16.06.2020

Veldig bra kurs.

Maria Mathisen

2 år siden

Empty StarEmpty StarEmpty StarEmpty StarEmpty Star
Godt kurs

Utrolig nyttig - både teknisk og strategisk.