Nettkurs i Excel: for markedsførere
1
Introduksjon
4m 39s
2
Facebook (klargjør)
26m 13s
3
Facebook (analyse)
31m 16s
4
AdWords (klargjør)
12m 40s
5
AdWords (analyse)
13m 41s
6
Avslutning
1m 21s
Kursbeskrivelse
Jeg har hørt det sagt flere steder, data er den nye oljen. På noen måter kan jeg være enig. Data kan hjelpe deg med å ta bedre beslutninger, øke effekten av i din digitale markedsføring og gi deg en konkurransefordel i markedet. Men denne "nye oljen" er ikke så mye verdt hvis man ikke vet hvordan man analyserer og tar den i bruk.
I dette kurset kommer Espen Faugstad til å lære deg hvordan du analyserer data fra Facebook og Google AdWords ved hjelp av Microsoft Excel. Du kommer til å lære å regne ut ytelsesindikatorer som: CPC, CPM, CTR, CPA, LTV og ROI. Videre lærer du å lage en pivottabell og avdekke styrker og svakheter ved egen digital markedsføring. Målet mitt, å lære deg hvordan man tar bedre beslutninger basert på data.
Vis mere
Anmeldelser
0(0 anmeldelser)
5
4
3
2
1
Kurs i CRM
Hei. Veldig bra kurs dette. Kan dette linkes opp mot CRM? Super office eller lignende? Har du laget et kurs om dette temaet?
Informativt
God gjennomgang
Godt kurs
Utrolig nyttig - både teknisk og strategisk.
Du må være logget inn for å skrive en anmeldelse.